Via.Proxy.Dragon City Mobile.Hack.Exe.Free.Coins.apk

Via.Proxy.Dragon City Mobile.Hack.Exe.Free.Coins.apk

 

 

↡↡↡↡↡↡

https://firstgamehack.com/game-561941526.html

⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

Det er så vanedannende og jeg elsker alle dragerne du kan lave. Jeg håber jeg kan opdrætte venskabet og den elektriske drage for at lave den højteknologiske drage! Når det lukker, opdaterer jeg anmeldelsen her. Nogle problemer er dog, at nogle af dragerne jeg ikke kan se i dragebogen, og jeg kan lide at surfe på det, mens jeg venter på mad eller et æg til at luge og masser af ting er virkelig dyre som jord, opgraderinger, grave sten, finde stykker af slottet og en hel del andre ting. En mindre glitch i spillet er hver gang jeg ser giftedrækken i drageboken, kommer halen altid ud og sorta falder under, hvor den skal være. Jeg ved, at spillet skal være en udfordring, men plz, det er for dyrt. Hvis du skulle gøre at få perler lettere som at sætte dem på drage-to-do liste med guld eller sætte en masse af dem i belønninger eller præmier, ville det være fantastisk! En anden ikke så stor ting er, at hver gang jeg går til Colosseum for at kæmpe, må jeg altid vente med at gøre ethvert slag. Hvis jeg ikke gjorde det, kunne det være bedre, hvis vi bare kunne gøre kampe, når vi vil, fordi jeg normalt venter på, men mine drager slår i terra-cupen, fordi med drager kun er 7-7 lige nu og dragerne jeg er kæmper er lvl 10, så det kan blive svært og vi skal fodre vores drager. Det tager en time for mine kampe at genindlæse. Plz rette disse! Tak! 🐉😽; Socialt punkt; Klar til at dele med dine Alliance medlemmer ?; størrelse 190089 Kb; Klar til at tage det hotteste kampspil og træne ildedrætsdrager til din vilje? Er du den, der hævder titlen på top Dragon Master i verden? Byg din by og bevis på din magt! Genre Rollespil; Kunne lide det 257166 anmeldelse.

 

 

 

 

Allmänt | |
Upp